top of page

קורונה בפקספקטיבת ההדרכה הרוחנית


תקשור שהתקבל מההדרכה הרוחנית ביום ראשון ה-29.3 בנושא הקרונה:


מזה כמה עשורים שאנחנו מכינים אתכם להתחלה של קפיצה התפתחותית בכך שאנחנו מורידים אליכם תדרי ריפוי מאוד חזקים שעובדים איתכם ובכך אנחנו משנים את התודעה שלכם בהדרגה.

רבים מכם הפכו להיות מודעים לקיומנו בשנים האחרונות.

רבים מכם מתפתחים ולומדים לפתח את היכולות האינטואיטיביות שלהם.

כדור הארץ עליו אתם חיים עובר תהליך של טרנפורמציה בשנים האלה.

המימד בו אתם חיים הוא מימד שמשתנה. אתם נפרדים מדרך החיים המוכרת לכם ועושים מעבר הדרגתי לדרך חיים אחרת. חלקכם מכירים את השינויים האלו שאנחנו מדברים עליהם כמעבר מהמימד השלישי למימד החמישי.

ברצוננו להסביר לכם את ההבדל המהותי בין המימדים על מנת שתבינו את השינוי שאתם חווים. במימד השלישי בו חייתם בעידנים האחרונים על פני כדור הארץ חייתם מתוך תפישה ארצית מוגבלת, מתוך ניתוק מהמימדים הגבוהים ומתוך פרספקטיבת הישרדות ארצית.

בפרספקטיבת ההישרדות הארצית שלכם אתם מונעים על ידי פחד.

הפחד הגדול שמניע ומוביל אתכם הוא הפחד למות ולעזוב את הגוף הפיזי. החיבור אל המימדים הגבוהים הוא חיבור שנותן לכם פרספקטיבה אחרת על הקיום שלכם. הוא מזכיר לכם שיש לכם צורת קיום גם ללא הגוף הפיזי שהיא אף הרבה יותר הרמונית ונעימה מהקיום בגוף הפיזי. ככל שאתם נפתחים יותר לזיכרון הזה שנמצא בתוככם, כך אתם פוחדים פחות מאובדן הגוף הפיזי.

כאשר אתם חיים את החיים ללא הפחד לאבד את הגוף, כלומר למות, כפי שאתם קוראים לזה, אתם נלחמים פחות והופכים להיות נעימים ונדיבים יותר אחד כלפי השני, אתם כבר לא מפחדים על הקיום הארצי שלכם. זהו המאפיין העיקרי שמפריד בין הקיום במימד השלישי, כפי שהכרתם אותו עד עכשיו, למעבר לקיום במימד החמישי. בקיום במימד החמישי אתם מתקיימים כנשמות, לא רק כבני אדם.

המימד השלישי מונע מפחד מאוד מאוד גדול שמניע אתכם לפעולה הרסנית כלפי עצמכם וכלפי הסביבה שלכם. המימד החמישי הוא מימד שמונע מאהבה. התדר הוא שונה. תדר של אהבה גורם לנו להיות מחוברים לקיום אינסופי ולהבנה שהאחר לא הולך לגזול ממני את הקיום שלי, כי את הקיום שלי לא ניתן לגזול ממני. התדר הזה הוא תדר של אהבה מעצם ההבנה שכולנו פה וכולנו תמיד נהייה פה, בדרך זו או אחרת. החיבור להדרכה הרוחנית שלכם וליקירכם שנמצאים בצד השני, הוא חיבור שיהפוך להיות זמין עבור כולכם. לתהליך הזה אנחנו מכשירים אתכם. זוהי המשמעות של החיים במימד החמישי. כחלק מהתהליך הזה, במהלך השנים האחרונות חברתם להרבה מאוד ידע רוחני, ידע שבמשך כמה מאות שנים היה אסור על הפלנטה שלכם. מתוך תודעה של פחד אסור היה להתעסק בזכרונות או בידע הזה. בעידן הזה, לראשונה מזה שנים, מותר לכם שוב לעסוק בידע הזה. רבים מכם, אף על פי שמאוד חוששים או פוחדים מכיוון שיש להם זכרון נשמתי טראומתי, חוזרים לאט לאט לעסוק בידע שמזכיר להם שיש קיום מעבר לגוף הפיזי.

אנחנו בדרך כלל עובדים איתכם דרך משברים. משבר מאפשר לנו לשבור את התבניות הקיימות לפיהן אתם חיים. בכל פעם שאתם חווים משבר גלובלי גדול, לאחריו מגיעה התפתחות מואצת. ההבדל בין מה שאתם חווים כמשבר משבר לבין משברים שחוויתם בעבר הוא בכך שהמשבר הזה לא בא להרוס אתכם. המשבר הזה בא לקדם אתכם. התדר של התקופה הזאת הינו פחות תדר של פחד ויותר תדר של אהבה אינסופית. שימו לב איך אתם מתמודדים עם המשבר הזה ברמה הגלובלית, האנושית; אנשים נחלצים זה למען זה מסביב לעולם. הפוטנציאל הגבוה שלכם הוא שגם ברמה של אומות תחלצו האחד למען השני, ביציאה מהמשבר הזה ובהתמודדות איתו.

המשבר הזה לכאורה מפריד ביניכם אך בפועל הוא מחבר ביניכם. זה נכון שקורה פה משהו שמעורר בכם פחד מהלא ידוע, מהמחר אך יחד עם זאת, המשבר הזה לא הביא איתו סבל. אנחנו מבטיחים לכם שה"משבר" הזה, כפי שאתם מכנים אותו, יסתיים במהרה. לא הבאנו אותו עליכם כדי להרוס את התשתיות ואת המבנים שלכם לחלוטין. הבאנו אותו על מנת לעצור אתכם. חלק מהתשתיות והמבנים, הולכים לההרס על מנת שתוכלו להמציא אותם מחדש בגרסה משופרת. התהליכים של ההרס והבנייה מחדש הולכים להיות מאוד מהירים. אילו לא היה המשבר הזה התהליכים האלו היו קורים, אך היה לוקח להם שנים בזמנים שלכם, לקרות. בפועל אתם תעברו שינויים שהיו יכולים לקחת עשורים במספר חודשים. אנחנו מדברים איתכם על התפתחות. יש לכם הרבה מאוד ידע טכנולוגי. אתם מאוד מאוד מפותחים. הגיע הזמן לעשות קפיצת מדרגה עם הידע הטכנולוגי הזה, אך שימו לב: מעכשיו אתם תשתמשו בתעשיות שלכם בצורה שתומכת בכדור שעליו אתם חיים.

הכדור שעליו אתם חיים משול לגוף האדם. לכל אחד ואחת מכם יש גוף בו שוכנת הנשמה. לאנושות כולה יש גוף אחד גדול והוא הכדור עליו אתם חיים.

הכדור הזה חולה כבר זמן מה. אם הוא ימשיך במצב הנוכחי שלו הוא לא יוכל לשרוד מספיק זמן כדי שאנחנו נוכל להעביר אתכם את כל התהליכים שאתם צריכים לעבור עליו. זוהי הסיבה בגללה נאלצנו לעצור אותו, לעצור אתכם.

יש לנו שתי סיבות לעצירה ולהפסקה הזאת: הסיבה הראשונה היא שאנחנו מבקשים לאפשר לכדור שלכם להחלים. היינו חייבים לעצור אתכם מלהפעיל את התעשיות שלכם בצורה שמשחיתה את הכדור ולא מאפשרת לו לנשום. היינו חייבים לעצור על מנת ש"הגוף" יכול לחדש את משאביו וכך הוא עושה: מחדש את המשאבים שלו.

הסיבה השנייה שבגללה עצרנו אתכם היא מכיוון שאנחנו עובדים איתכם כל הזמן. אתם אולי לא מודעים לכך, אך במסגרת ההסכמים בינינו, עוד לפני שירדתם אל הגוף הפיזי, סיכמנו שנלווה אתכם ושאתם תהיו מכוונים כל הזמן. אנחנו עובדים איתכם בעיקר כשאתם ישנים.

שימו לב לחלומות שלכם, החלומות יכולים להיות מאוד מוזרים. ולאחרונה אנחנו גורמים לכם לחלום על אנשים ואירועים מן העבר. כמה מכם חלמו לאחרונה על בני זוג לשעבר, על הילדות שלהם, על חברי ילדות שלהם…? אנחנו עושים אתכם ניקוי מאוד חזק כרגע של אירועים מן העבר. על מנת להכין אתכם אל העתיד שלכם, אנחנו חייבים לרפא את העבר שלכם. הזמן שלנו לעבוד איתכם הוא זמן מנוחה וזמן שינה. לא יכולנו לעשות עבודה אינטנסיבית איתכם בזמן שהייתם עסוקים במירוץ חייכם. היינו חייבים לעצור אתכם.

אתם מקבלים כרגע ריפוי וגם הכדור שלכם מקבל כרגע ריפוי. הזמן הזה הוא לא זמן של הרס, הוא זמן של החלמה.

נחזור לדבר איתכם על החלומות שלכם. החלומות שלכם בימים האלה יכולים להיות מאוד מוזרים ומאוד אמיתיים. שימו לב לאנשים ולמצבים שחוזרים אליכם בחלום. אנחנו מנקים עבורכם הרבה מאוד קארמה שאותה באתם להשלים בחלק של החיים שלכם שהיה עד אתמול. עכשיו הגיע הזמן לצאת לדרך חדשה. בתוך מערכות היחסים שלכם, שכולן נבחרו בקפידה מראש, על ידי ההדרכה הרוחנית והנשמה, ישנן מערכות יחסים שהסתיימו וצריך לסגור אותן ולהשאיר אותן מאחור. יחד עם זאת ישנן מערכות יחסים אשר החלו בעבר ונקטעו בשל סיבות של פחד. אותן מערכות יחסים - חלקן יוכלו להתחדש בתהליך החדש שנוצר. ישנן מערכות יחסים אשר לא יכולות היו להתקיים במצב האנרגטי הישן וזקוקות לתדר גבוה יותר על מנת שיוכלו להתקיים במרחב הארצי לכן בחודשים הקרובים אתן תחוו חזרה של מערכות יחסים ישנות לחייכם. אך תבינו שאותן מערכות יחסים הולכות להתחיל ממקום חדש. הרבה דברים בחיים שלכם הולכים להתחיל או להמשיך ממקום חדש, לא מהמקום בו הם הפסיקו.

המסר החשוב שלנו עבורכם לתקופה הזאת הוא שמה שהיה נכון עד אתמול כבר לא נכון היום. ישנם הרבה דברים בחיים שלכם שהיו רלבנטיים ודומיננטיים עד אתמול אולם הם כבר לא רלבנטיים היום ובטח שלא מחר. שימו לב שגם מערכות היחסים שהולכות להתחדש הולכות להיראות אחרת. אתם לא תביאו את הדפוסים הקדומים שלכם. אתם נפטרים עכשיו מהרבה מאוד דפוסים ישנים שאינם משרתים אתכם בכל תחומי החיים.


בהקשר הזה אנחנו מעוניינים לדבר איתכם על הייעוד שלכם. רבים מכם עוסקים במשרות שלא נבחרו על ידי הלב. עבור רבים מכם התהליך הזה הופסק עכשיו ואתם תצטרכו לחשוב איך אתם חוזרים לעבוד מתוך שירות לקהילה, מתוך מימוש הייעוד הנשמתי שלכם. גם במערכות היחסים שלכם וגם בתחום של הייעוד שלכם אנחנו מבקשים מכם לחיות לפי צו הלב. רבים הם האנשים מביניכם שכבר הרבה שנים לא חיים לפי צו הלב, אם בכלל אי פעם חיו לפי צו הלב. העידן הזה שבו אתם חיים עכשיו הוא עידן של נאמנות עצמית. מושג שבעבר נתפס על ידיכם כמאוד שלילי. בעידן הזה, המושג הזה ‘נאמנות עצמית’, הוא מושג שהוא ערך עליון. לכן אנחנו מבקשים מכם לבחון בכל רגע ורגע האם מה שאתם בוחרים לעשות בכל רגע נתון הוא מה שהלב בוחר או האם השכל, וההיגיון או הפחד בוחרים.

אתם תצטרכו לבחון כל דבר ודבר בחיים שלכם וגם בדברים הכי קטנים לשאול: “האם אני עושה את זה מתוך נאמנות והקשבה ללב?”

התהליך ההתפתחותי אותו אתם חווים עכשיו – חלקכם חווים אותו מתוך פחד, זאת אומרת, חווים אותו מתוך חיבור למימד השלישי, הארצי. וחלקכם חווים את השינוי מתוך חיבור למימד החמישי. אלו מכם אשר יחוו את הטרנספורמציה הזאת מתוך תודעה של המימד החמישי שהיא תודעה של אהבה וחמלה יחוו את השינויים בצורה הרמונית ומתוך חיבור לשפע והתפתחות. אלו מכם אשר יתנגדו לשינוי ויחפשו שוב ושוב את המקום המוכר, הוודאי, הישן יאלצו להתמודד עם סבל ואולי גם עם מחסור. הבחירה היא בידיכם. לנו יש מספיק שפע עבור כולכם.

הזמן הזה הוא זמן של שינוי. מי שמסוגל לחוות את השינוי יתקדם הלאה ויצטרך לבדוק מה הוא תורם לקהילה האנושית, מהי המתנה שלו עבור כולם. את המתנה שלכם עבור הקהילה האנושית, אתם נותנים מתוך הלב. אנחנו כרגע עובדים איתכם ברמה התאית על מנת לפתוח את הערוץ שלכם אל הלב כדי להרגיש מה אתם רוצים.

המשבר הנוכחי הגיע על מנת לשבור קונסטלציות ישנות ברמות האישיות, ברמות המדיניות וברמות הגלובליות. מערכת הכלכלה שלכם תצטרך להמציא את עצמה מחדש. לא באנו להרוס לכם את המערכת הכלכלית, לא באנו לגרום לכם לחיות בחוסר כל או להיות עניים. מחסור ועוני לא קשורים לשיעור ההתפתחותי הזה. ההתפתחות הזאת עוסקת במימוש והתרחבות לכן חשוב שתבחרו איפה אתם נמצאים. בקונסטלציות החדשות שיהיו, שאתם תפתחו, תהייה תעשייה מאוד מתפתחת. אתם יכולים לקחת חלק בתעשייה המתפתחת הזו. אתם תחליטו האם אתם הולכים להיות מהנשמות שבונות את העולם החדש. אנחנו כרגע מתכנתים אתכם לחיות מתוך שפע. אנחנו ננחה אתכם איפה למצוא את ערוצי השפע שלכם. הכלכלה המשתנה שלכם – אתם חווים אותה גם ברמה הגלובלית שם היא הולכת להיבנות מחדש במבנים קצת אחרים ממה שהכרתם וגם ברמה האישית. ה"מכה" כביכול שחטפתם ברמה הכלכלית הולכת לדייק את האופן שבו אתם צורכים.

שימו לב, יהיה מקום בעולם החדש לכל מה שאתם צריכים אך לא בהכרח לכל מה שאתם רוצים. שימו לב לרצונות שלכם; האם הרצון הוא בהלימה עם הלב? אנחנו עוזרים לכם לדייק כרגע את ההקשבה לצרכים שלכם. במידה ותהיו קשובים ללב, יהיה לכם כל מה שנחוץ לכם אבל לא בהכרח כל מה שאתם רוצים.

ובאשר לילדים שלכם - לילדים שלכם יש יכולת להסתגל לשינויים הרבה יותר מהר מכם. הילדים שלכם הם אלו שהולכים לבנות את העולם החדש. תקשיבו לילדים. הם אומרים דברים מאוד מסונכרנים למימדים הגבוהים. שימו לב למה שהם אומרים עכשיו. הם לא בהכרח חווים פחד אך אלו מהם אשר מדברים פחד הם אלו אשר נושאים עבורכם את הפחד שלכם. לכן שימו לב להתנהלות שלכם עם הילדים. הפחד הוא לא שלהם. הם נושאים אותו עבורכם.


אנחנו מבקשים לעבוד איתכם על צקארת מקלעת השמש שלכם שנמצאת באזור הבטן העליונה, מתחת לצלעות. אנחנו מבקשים שתניחו את שתי כפות הידיים על האזור שמתחת לצלעות. הצ’אקרה הזו מחברת אתכם אל הסביבה שלכם, אל הקהילה שלכם, והצ’אקרה הזאת סופגת עכשיו הרבה מאוד פחד. מכיוון שהקונסטלציה הסביבתית אינה ברורה כרגע והיא מתערערת, הפחד שעולה בכם הוא שלא תצליחו למצוא את מקומכם בעולם החדש. אנחנו מבקשים לשלוח אנרגיה שתסנכרן את הצ’אקרה הזאת עם השינויים הסביבתיים. אנחנו מבקשים לעורר בכם את הזכרון שכל אחד ואחת מכם מונחים ומודרכים ויודעים היטב מהו תפקידכם בעולם.

כרגע, יש הרבה מאוד פחד מסביבכם אולם אתם מרגע זה שגרירים של אור. במקומות שבהם אתם מסתובבים עם האנרגיה המוארת שלנו צ’אקרת מקלעת השמש שלכם תפיץ אור אשר תהייה לו השפעה של הרגעה על האנשים שנמצאים סביבכם. חשוב מאוד שאתם תקפידו להיות רגועים ושלווים. תסמכו עלינו שאנחנו מכוונים אתכם לממש את התכנית שלכם בצורה הכי נכונה, הכי קלה, הכי הרמונית והכי מדוייקת עבורכם. העבודה שאנחנו עושים איתכם ברמה הפיזית כרגע היא עבודה שמכינה אתכם להתמודד היטב עם שינויים. לקבל לאת השינוי בקלות ובפשטות, לפוגג את הפחד, להחליף אותו באנרגיה של אהבה וחמלה. אנחנו מבקשים להכניס לתאים שלכם במקום כל הפחד שמשתחרר אנרגיה של התרגשות. התרגשות מהתהליכים החדשים שמתפתחים על פני הכדור שלכם. תהליכים אשר הולכים לחבר בין בני האנוש, תהליכים אשר הולכים לאזן בין אלו שחיים בעושר רב ובין אלו שחיים בעוני, תהליכים שהולכים לאזן את כל הכוחות המנוגדים בכדור שלכם, תהליכים שהולכים לאזן בין אנשים שחיים במימד השלישי, בתודעה מאוד ארצית ומנותקת מאיתנו ובין אלו אשר כבר חיים מתוך חיבור אלינו, תהליכים אשר הולכים לתמוך בכדור שלכם ובחידוש המשאבים הטבעיים שלו.

הדור הבא שלכם, הילדים שלכם, מבקשים כדור הרמוני יותר, בריא יותר, ולכן אנחנו חייבים לקיים את כל השינויים האלו מתוך סינכרון עם התכנית הנשמתית שלהם.

תהליך הריפוי שכדור הארץ עובר כרגע מקביל לתהליך הריפוי שאתם עוברים. לכל אחד ואחת מכם ישנם תסמינים פיזיולוגיים של דפוסים רגשיים אשר אתם מקיימים מהעבר שלכם. היכולת שלכם להירפא כרגע מהתסמינים הללו היא בדיוק כמו היכולת של כדור הארץ להירפא מהתסמינים שלו הריפוי הזה יוכל להתאפשר במידה ואתם תסכימו להשתנות. כדי להשתנות תצטרכו לוותר על דפוסי עבר שאינם משרתים את טובתכם הנעלה ואת הבריאות שלכם. יש לכם יכולת כרגע להירפא בהרבה מאוד רמות. התנאי הוא: תצטרכו לשחרר דפוסי עבר. מי שיוכל להמציא את עצמו מחדש, יוכל לחדש את תאי הגוף שלו ולסנכרן אותם עם התאים המתחדשים של כדור הארץ.

לסיום, אנחנו מבקשים מכם להתחבר אלינו על בסיס קבוע ואף יומיומי. אנחנו פה כדי לשמוע את הבקשות שלכם, אנחנו פה כדי לפתוח דלתות, כדי להזכיר לכם מאיפה באתם ומי אתם באמת ואנחנו פה כדי לאפשר ריפוי במיוחד בזמן השינה בלילה.

אתם מוזמנים לבקש מאיתנו הכוונה, לבקש מאיתנו פרספקטיבה גבוהה, לבקש מאיתנו ריפוי. אתם רק צריכים להסכים להקשיב לנו. ולהקשיב לנו זה אומר להקשיב ללב שלכם. אנחנו מבקשים שתניחו את כפות הידיים על צ’אקרת הלב שלכם בבית החזה. אנחנו מבקשים לפתוח את החיבור ביניכם לבינינו. אתם נותנים לנו כרגע את הסכמתכם להרגיש את הלב, להרגיש אותנו. בהסכמתכם אנחנו פותחים את ערוצי התקשורת שלכם על מנת שתוכלו להרגיש אותנו טוב יותר ולהבין את ההכוונה שאנחנו נותנים לכם. אנחנו עובדים איתכם דרך מרכזי הלב שלכם, מדברים איתכם בשפה של רגש (דרך צ'אקרת הלב) ובשפה של חיזיון (דרך צ'אקרת העין השלישית).

ההדרכה הרוחנית


2,453 צפיות0 תגובות
bottom of page