top of page

ימים לא פשוטים


​הימים האלו לא פשוטים. זה לא משנה מאיזה צד של המפה הפוליטית אנחנו מגיעים, תחושת הפחד, חוסר האונים והייאוש לנוכח ההתלהמות ההולכת וגוברת בקרבנו – לא פוסחים על אף אחד מאיתנו. הרגשות האלו מייצרים עננה כבדה של אנרגיה בגופנו. העננה הזאת מייצרת חרדה, חוסר שקט ודריכות. כולנו נמצאים במצב השרדותי של Fight or Flight, הלחם או ברח. המנגנון הזה הוא מצב המופעל על ידי הגוף במצבים של סכנת חיים. הוא מתאפיין בזרימת אדרנלין מוגברת כדי לתת לנו את הכוח הפיזי לברוח או להלחם.

אתמול שמתי לב שבסוף היום הייתי לחלוטין מותשת למרות שלא עשיתי שום דבר יוצא דופן במהלך היום. גם חברה שהיתה איתי העידה שהיא חווה מצב דומה. פתאום הבנתי שהסטרס שכרוך בללכת ברחוב בימים טרופים אלו כנראה מעייף את הגוף מאוד בגלל אותו מנגנון 'הלחם או ברח'.

חברים, אנחנו חייבים לזכור לנשום, במיוחד בימים באלה ואנחנו חייבים לנקות את עננת הכובד שיושבת עלינו' רצוי על בסיס יומיומי וזה אולי ישמע לכם 'רוחני' אבל אנחנו חייבים לשלוח אור לעצמנו, לסיטואציה ולשני העמים. כי אם אנחנו לא בוחרים באור אנחנו בוחרים בחושך; באלימות, בכוח, בשנאה... אנחנו בוחרים בפחד ואם נמשיך לבחור בפחד הפחד ישלוט בנו. השינוי חייב להתחיל בתוכנו. אנרגיה של ריפוי (שאגב יכולה לחולל פלאים אם תתנו לה צ'אנס), היא אנרגיה של אהבה, אהבת הבריאה, אהבה ללא תנאי. אלו לא סתם ביטויים, אלו האיכויות שמביאות לריפוי ממשי. תדמיינו רגע מצב היפותטי בו כולנו רוטטים בתדר של אהבה, חמלה, נתינה וקבלת האחר. האם נראה לכם שעדיין היתה מתקיימת מלחמה באזור שלנו כשאנחנו מקרינים תדר הפוך לחלוטין? אני מאמינה שהרבה דברים היו נראים אחרת.

אחד מחוקי החיים הכי חזקים הם 'דומה מושך דומה' ואכן אנחנו הדוגמא הכי טובה לכך. יש אלימות - מגיבים עליה באלימות. אנחנו עושים את זה, הצד השני עושה את זה אבל אף אחד עוד לא חשב להביא תדר אחר למפגש, תדר שבאופן אוטומטי ייצר תגובה דומה.

דומה מושך דומה. תוכלו לראות את זה בכל אינטראקציה בחיים שלכם. זהו המצב האוטומטי שלנו. צועקים עלינו – אנחנו צועקים בחזרה, מצפצפים לנו בכביש – אנחנו מצפצפים בחזרה, מעירים לנו – אנחנו מעירים בחזרה, מחייכים אלינו... אנחנו מחייכים בחזרה.

אז בואו נשלח תדר אחר, בואו נשלח תדר של אהבה קודם כל לעצמנו ואחר כך פשוט ניתן לו להדהד החוצה מאיתנו ונשלח אותו ברוחב לב לא רק לבני עמנו אלא לכל בני האדם וכן - גם לעם הפלסטיני, שאם נרצה או לא הוא שותף גורל שלנו. אם יהיה לו טוב יהיה גם לנו טוב – ולהפך.

הנחיות למדיטציית ריפוי עצמית:

עצמו עיניים ודמיינו עצמכם בשמורת טבע יפה ומוארת אשר במרכזה מפל אנרגטי גדול ומרהיב. דמיינו שאתם עומדים מתחת למפל המרהיב הזה ונותנים לו לשטוף את גופכם בעוצמה נעימה. האנרגיה שיורדת אליכם היא אנרגיה של אור, אנרגיית ריפוי, אנרגיה של אהבת הבריאה, אהבה ללא תנאי. דמיינו שלמפל הקסום הזה יש יכולת לשטוף אתכם גם מבפנים. תתמסרו לתחושה של השטיפה והזרימה והרגישו איך כל תא ותא בגופכם נשטף מכל אנרגיה של פחד, של דאגה, או חרדה. הרגישו את האנרגיה שוטפת מכם את כל מה שמיותר לכם ואינו משרת אתכם, כל מה שאינו נחוץ לכם ברגע זה. תעמדו מתחת למפל הזה כמה זמן שתרגישו שזה נחוץ. לאט לאט תרגישו איך הגוף שלכם מתרחב ויש לכם יותר מקום לנשימה.

כשאתם מרגישים שאתם מלאים באור דמיינו את מפל האור הזה יורד מעל המזרח התיכון כולו ושוטף אותו באור. דמיינו את כל השטחים, כל המדינות וכל האזורים. דמיינו את בני כל העמים נשטפים באור אהבת הבריאה.

השתדלו לתרגל לפחות פעם ביום. אם תרצו לתרגל בקבוצה ולהעצים את האנרגיה אתם מוזמנים לפנות אליי וניצור קבוצה יחד.

49 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page