top of page

חלמתם על דולפין?


חלמתי אתמול שאני שוחה עם דולפינים. זאת לא הפעם הראשונה שאני חולמת על דולפינים, הם מלווים אותי כבר שנים רבות. כשאנחנו חולמים על בעל חיים מסויים, שאינו חלק מחיי היומיום שלנו, בדרך-כלל יש בחלום הזה מסר עבורנו. אם בעל החיים שנכנס אל התודעה החולמת שלנו אינו חלק מהמראות והגירויים שנחשפנו אליהם במהלך היום זה אומר שהאנרגיה של אותו בעל חיים מגיעה בדמות מדריך רוחני ללמד אותנו משהו ולהעביר לנו איזשהו מסר.

מהו המסר של הדולפין אם כן?

הדולפין הוא בעל חיים בעל מזג מאוד נעים. הוא שמח וטוב לב, מאד אוהב ואכפתי לסביבה שלו. דולפינים חיים בקהילה והם מאוד נאמנים לה. הדולפין מסמל את היכולת לחיות בשני עולמות בו זמנית כיוון שהוא יונק החי במים. הוא מלמד אותנו את היכולת לחיות בעולם הארצי ובמימד הרוחני בו זמנית. הוא בא ללמד אותנו את חשיבותה של הנשימה ומזכיר לנו לקחת פסק זמן ולנשום.

הדולפין מתקשר עם סביבתו באמצעות קול לכן המסר שלו קשור גם בהשמעת הקול שלנו, ביצירת קשר עם הסביבה. הוא מדבר על מציאת הקול הפנימי שלנו והבעתו החוצה, מלמד אותנו את החשיבות של להשמיע את קולנו הייחודי בעולם.

דולפינים הם יצורים מאוד אינטליגנטים ובנוסף יש להם יכולת להביע רגשות מאוד בקלות לכן קל לנו לפתח איתם קשר אישי ולדעת איך הם מרגישים. הם מלמדים אותנו את חשיבותה של הוונטילציה – איוורור הרגשות. הבעת רגשות וניקוי רגשות שליליים מהגוף הם דבר הכרחי כדי שנוכל להתחבר לשמחה הילדית שבנו, שמחת החיים של הדולפין.

המסר של הדולפין אם כן קשור בזרימה עם החיים, בנשימה, בהבעת רגש והשמעת קולנו, הדולפין בא להזכיר לנו את חשיבותה של התקשורת שלנו עם הסביבה, הדאגה והאכפתיות לקהילה שלנו, את היכולת שלנו להתקיים בו זמנית במימד הארצי והרוחני ת והכי חשוב - הוא מזכיר לנו לחיות מתוך שמחה.

הרבה שנים שאני חולמת על דולפינים. לפני הרבה שנים היו אלה חלומות חוזרים על דולפינים שנשטפים אל החוף ומתים ואני מנסה לדחוף אותם חזרה אל המים. לא הייתי מחוברת אז לייעוד שלי, לא ידעתי לחיות בשני העולמות, לנשום, לנקות רגשות שליליים, להביע את עצמי ובטח לא ידעתי ללמד אנשים אחרים לעשות את זה. עם השנים החלומות הפכו להיות על דולפינים שכבר לא נזרקים לחוף אלא שוחים בקרבתי ולאחרונה אני סוף סוף שוחה עם הדולפינים!

מי היא חיית הטוטם שלכם? שימו לב לחלומות שלכם.. הקשיבו למסרים.. לאיזו חיה אתם מתחברים במיוחד? מוזמנים להגיב או לכתוב לי אם יש לכם שאלות בנוגע לחיית הטוטם שלכם

3,437 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page