top of page

החיים כמגרש המשחקים של הנשמה


החיים על פני כדור הארץ הם מגרש המשחקים של הנשמה. כאן אנחנו מתנסים, נופלים, נחבלים, קמים, מתחזקים, מתחשלים ומתפתחים. כשאנחנו מבינים את זה אנחנו משתחררים מדפוסים מתמשכים של סבל וכאב, אנחנו מבינים שיש תכלית לכל התנסות ולכל חוויה. כאשר השיעור נלמד נוכל להמשיך ולהתקדם לשיעור הבא. כאשר אנחנו נצמדים לתחושת הקורבנות ומסרבים להבין את תכלית השיעור, אנחנו מוצאים את עצמנו חווים שוב ושוב את אותם הרגשות השליליים ומזמנים שוב ושוב את אותם השיעורים ואותן ההתנסויות.

ההבנה שאנחנו חלק ממשהו גדול הרבה יותר היא הבנה משחררת. אנחנו מנפצים את תחושת הלבדות שלנו בעולם הזה ומבינים שאנחנו אף פעם לא לבד, אנחנו חלק ממשהו הרבה יותר גדול. התודעה שלנו היא כמו של תא אחד בגוף שיכול לחיות חיים שלמים מבלי להבין שהוא תא אחד מבין תאים רבים בתוך גוף אחד גדול ועצום. אם היתה מתאפשרת לאותו תא בגוף פרספקטיבה גבוהה יותר כלומר, הוא היה מעלה את רמת התודעה שלו קצת יותר גבוה הוא היה מבין שהוא חלק ממשהו גדול יותר ושהוא לא לבד.

ישנם שיעורים שהם הכי אישיים וכואבים אך מצד שני הרבה אנשים חווים אותם, מה שאומר שהשיעור הזה חייב להחוות לא רק ברמה האישית אלא ברמה האנושית, זה נקרא שיעור גלובלי. בעבר כתבתי על תופעת הרווקות המאוחרת בקרב נשים וגם על אהבה חד מינית, שתיהן תופעות שמאפיינות את המאה ה-21 ומהוות דוגמא לשיעור כזה. מן הסתם יש בהן קושי והן מהוות שיעור אישי עבור כל אדם החווה אותן אך יחד עם זאת כיוון שמדובר בתופעה חברתית נחווה פה גם שיעור גלובלי לאנושות כולה.

כולנו נשמות בגופים וכולנו מחוברים לכן השיעורים שאנחנו עוברים הם מאוד דומים. במקום לחיות בתחושת נפרדות ובדידות אנחנו צריכים לחפש אחד את השני, להיעזר זה בזה וללמוד אחד מהשני. אל תחששו לדבר על הקושי שלכם, לחקור אותו, להבין אותו כי בסופו של דבר כך תוכלו לפתור אותו. רובנו מסתובבים בעולם בתחושה שאף אחד לא יוכל להבין את הכאב שלנו. אני מכירה את זה מעצמי כי בעצמי הייתי שם, חשבתי שאף אחד לא יוכל לעולם להבין את הכאב שהתחולל בתוכי. היום, אחרי שנים של עבודה והתפתחות אישית, אני פוגשת הרבה אנשים סביבי שחוו חוויות דומות בחייהם והרגישו דברים דומים למה שאני הרגשתי. יותר מזה, אני ממגנטת לחיי נשים אחרות ולקוחות עם סיפורים אישיים דומים לשלי. הגילוי הכי משחרר שחוויתי הוא שאני לא לבד, גם במקומות הכי חשוכים והכי אפלים שלי אני לא לבד.

למי שלא מכיר אותי, אני קרן סרדס, מתקשרת, יועצת רוחנית והילרית. המתנה הגדולה ביותר שקיבלתי בחיי היא החיבור לעולם הרוחני שסובב אותי וזוהי השליחות שלי להעביר את המתנה הזאת הלאה. החיבור לעולם הרוחני מעניק לנו פרספקטיבה רחבה וגבוהה יותר על החיים שלנו כאן. ההבנה הגדולה שמגיעה עם החיבור הזה היא שכל חוויה שלילית שאנחנו חווים היא שיעור והזדמנות להתפתחות וגדילה. אני נמצאת פה עבורכם כדי לעזור לכם להבין את השיעורים איתם אתם מתמודדים היום בחייכם.

בנוסף, בפגישות איתי אני מעניקה כלים ליצירת חיבור רוחני. באמצעות הנחיה פשוטה אני מלמדת להתחבר ולהתמזג עם האנרגיות העוצמתיות שמקיפות אותנו ולהתחבר אל תודעת האחד. במקום הזה בו אנחנו מתחברים אל תודעת האחד, הלב שלנו מתרחב ומתמלא בתחושה של חמלה ואהבה ללא תנאי שזורמת אלינו ממקור האור הגבוה של הבריאה.

אהבה ללא תנאי תמיד זורמת ונשלחת לעברנו אבל על מנת לקבל אותה אנחנו צריכים להפתח אליה ולהרגיש ראויים. החיבור לאנרגיית הבריאה פותח ומאפשר את ערוץ הזרימה הזה, הוא מאפשר לנו להרגיש ראויים ואהובים וליבנו מתמלא חמלה בראש ובראשונה כלפי עצמנו וכתוצאה מכך גם לסובבים אותנו, תהליך המאפשר ריפוי לנשמה.

אם אתם מרגישים שהפוסט הזה נכתב עבורכם, אתם מוזמנים לדבר איתי. יתכן שהגיע הזמן שלכם לקבל פרספקטיבה גבוהה יותר על החיים שלכם, לפגוש את עצמכם במקומות שעוד לא פגשתם, להבין את שיעורי חייכם ולהתקדם עוד צעד במסע ההתפתחות שלכם.

100 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page