top of page

כדור הארץ מגיע לטיפול


סיפור מקרה. אני לא רוצה להשתמש בשם פרטי, אז נקרא לו "כדור-הארץ" לצורך העניין.

כדור הארץ הוא אדם מדהים, מלא בכישורים ויכולות אך בעקבות נטייה קלה להרס עצמי נקלע הוא למשבר. שנים של דפוסי התנהגות מקובעים הביאו אותו למצב בו הוא חווה ריבים חוזרים ונשנים עם הקרובים לו, חוסר יכולת להעריך את עצמו ואת מה שיש לו, משבר כלכלי ומצב בריאותי לא מי יודע מה. בנוסף הוא גם סובל מחרדה וייאוש בלתי פוסקים.

לאט לאט מתחיל "כדור הארץ" להבין שאם לא יתעורר בקרוב ויחליט לחוות שינוי משמעותי בחייו אלא ישאר באותו לופ של מחשבות והתנהגויות שליליות והרסניות מצבו רק יילך ויחמיר.

מחליט כדור הארץ לקבל עזרה ולהפתח לשינוי. פתאום הוא נחשף לעוד ועוד מטפלים שמציעים לו דרכי טיפול שונות ומגוונות והוא מחליט להתנסות.

אך מה זה קורה עכשיו?

מיד עולות וקופצות התנגדויות קשות;

מחשבות ודפוסי התנהגות סרבניות שמסרבות להתפנות,

אמונות מגבילות שאינן משרתות אותו יותר משתרשות עוד יותר חזק

וכל אלה קופצים ומשמיעים קול זעקה ורקיעת רגליים רק שלא להתפנות!!!

רק לא שינוי!

רק שלא יחליפו אותנו במחשבות חיוביות וקשקושים על עידן חדש!!!!

וכדור הארץ או המטופל שלנו לצורך העניין, חווה טלטלה פנימית מאוד גדולה.

מצד אחד ברור שהוא רוצה לחוות שינוי ולחיות חיים בריאים ומלאי שפע...

מצד שני הוא חושב: "איך אני אוותר על החשדנות, והספק, והציניות והכוחניות? הם הרי שומרים עליי וחוץ מזה נוח לי כבר במצבים האלה כי הם מוכרים וידועים לי וזה מעניק לי תחושת בטחון... מה אני אעשה עכשיו עם אור ואהבה? וחמלה ומחילה? יאכלו אותי חי בעולם הזה!"

המטפלים והמרפאים של כדור הארץ, סליחה - של הבחור שלנו פה, אובדי עיצות. הם מנסים בכל כוחם לשכנע אותו שטוב יותר יהיה לו אחרי תהליך הריפוי והחיים יהיו הרבה יותר קלים ונעימים...

הבחור שלנו כמעט ומשתכנע.

הוא עדיין מהסס ולא בטוח אם זה יהיה לו טוב ואם כדאי ללכת על זה אבל הוא בכל זאת מתחיל בתהליך ובינתיים, בזמן הזה של ההיסוס יש פתאום החמרה במצב.

הסימפטומים הקיימים ממש נכנסים ללחץ מכך שמנסים להיפתר מהם ומחליטים לתת פייט בכל הכוח. והוא הופך עצבני יותר, תוקפני יותר, מאשים יותר, חשדן יותר, מיואש יותר, חרד יותר... וחולה יותר.

והמרפאים – הם יודעים שזה חלק מתהליך הריפוי. הגוף והמיינד מתנגדים בהתחלה ואז מגיע השלב שהאדם פשוט לא מוכן לסבול יותר, אין לו כבר כוח, הוא מותש ואז יש החמרה בסימפטומים ומתחיל תהליך הניקוי שפולט מהגוף את כל מה שמיותר ובעקבות כך מתחיל הריפוי להתרחש... והגוף כבר פחות מתנגד, יותר מאפשר ולאט לאט האדם מתחיל להתחזק. הוא לומד לאמץ לעצמו אמונות חדשות, דפוסי התנהגות חדשים, לסגל לעצמו אורח חיים בריא יותר ולאט לאט הוא מחלים.

השמש זורחת, הציפורים מצייצות ואפשר להתעורר ליום חדש (או עידן חדש)!

אז כדור הארץ שלנו, נמצא ברגע זה בשלב ההתנגדות בו כל כוחות האופל שבו עולים ומתנגדים לריפוי המאיים להכחידם. כל שנותר לנו לקוות זה ששלב ההחמרה והניקוי הזה לא יימשך יותר מדיי זמן ושבקרוב תיפצע כבר השמש.

לימים יפים יותר,

קרן סרדס – ייעוץ רוחני ואימון אישי

050-4898408

73 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page