top of page

סוף עידן הקרמה


התקופה הנוכחית היא תקופה המזמנת לחיינו מפגשים נשמתיים מסוג אחר.

לרוב מערכות היחסים שלנו מעמתות אותנו עם קושי, כאב ופחד אך זוהי הדרך האנושית בה מתאפשר לנו לחוות ריפוי וניקוי של קרמה מחיים קודמים. אנחנו פוגשים כל הזמן נשמות שאנחנו מכירים מחיים קודמים ואיתן יש לנו חוזה נשמתי לתיקון של חוויה או חוויות קשות שחווינו מולן בעבר. הריפוי הזה מאפשר לנו להמשיך ולהתפתח במסע שלנו ומכאן הביטוי 'חוב קרמתי' - שזהו בעצם נסיון של הנשמות לתקן חוויה טראומטית או שלילית שחוו בחיים קודמים מול נשמות מסויימות. על מנת למקסם את חווית הריפוי הנשמות בוחרות לחוות את הריפוי לרוב מול אותן נשמות שלקחו חלק בחוויית החיים הקודמת וכך באותה הזדמנות גם לנקות קרמה מול אותה נשמה.

רוב מערכות היחסים שלנו בחיים מתאפיינות בתיקון קרמתי כזה. כך הנשמה מתפתחת תוך כדי שהיא סוגרת מעגלים ופותחת חדשים.

ככל שהמפגש הנשמתי הוא יותר קרמתי כך יש יותר קושי וכאב. היתרון הגדול טמון בכך שאלו גם המפגשים המשמעותיים ביותר בחיינו במובן הזה שהם מאפשרים לנו קפיצה התפתחותית. הרבה פעמים התפתחות וצמיחה מתאפשרות לנו בעקבות משבר. זוהי דרך ההתפתחות הנשמתית על כדור הארץ מזה עידנים.

להזכירכם אנחנו נמצאים בעיצומו של עידן חדש. הרבה מאוד אנרגיות חדשות ובעלות תדרים גבוהים נשלחות אלינו כל הזמן. כדור הארץ עובר תהליך מאוד לא פשוט של טרנספורמציה. אנרגיות שליליות מותמרות כעת באנרגיות חיוביות והתהליך כרוך בהרבה מאוד כאב וסבל כיוון שנעשה פה ניקוי מאוד עמוק. שינוי הוא לא דבר פשוט עבור המין האנושי. כאשר מוצעת לנו הזדמנות לשינוי אנחנו נאחזים בכל כוחנו בדפוסים ותבניות ישנות. כולנו מכירים את זה ברמה האישית אך גם ברמה הקולקטיבית אנחנו כאנושות מחזיקים בדפוסי האחיזה האלו.

התהליך הוא הדרגתי. כל אחד מאיתנו חווה שינוי בקצב שלו ובהתאם לכך כולנו יחד חווים שינוי בקצב הקולקטיבי שלנו.

מהחוויה האישית שלי אני יכולה להעיד שהשינוי אינו קורה ביום אחד. הוא נמשך על פני תקופה של שנים בה אנחנו חווים מעין חוויה של 'רגל פה, רגל שם'. נופלים לדפוסים של היאחזות ומצד שני ברגע שמסכימים לשחרר משהו מתרחשת קפיצה קוונטית בהתפתחות. בשפה פשוטה יותר: ישנן תקופות שמתאפיינות בתקיעות ופתאום ברגע שאנחנו מסכימים לשחרר משהו ישנה האצה בהתקדמות ופתאום דלתות נפתחות והזרימה חוזרת לחיינו. אנחנו מרגישים את המעבר מקושי לקלות, מקצב איטי לקצב מהיר.

נחזור לקשרים הקרמתיים. אם תתבוננו רגע בחייכם תגלו שהרבה פעמים אנחנו נאחזים בדפוסים של כאב, במערכות יחסים שיש בהן המון קושי. התדר של כדור הארץ עכשיו מאפשר לנו לבחור אחרת. מאפשר לנו לחוות דברים בצורה קלה יותר. זהו השכלול, אם תרצו, של ה'עידן החדש'. אם נבחר בדרך קלה יותר היקום ידאג לספק את מה שדרוש לנו. התדר כבר כאן והוא חזק ועוצמתי.

וכך בתקופה זו החיים מזמנים לנו מפגשים נשמתיים מסוג אחר. מפגשים נשמתיים שיש בהם חיבור והיכרות מיחידות חיים קודמות אך אין בהם סיבוך או חוב קרמתי. הם קשרים שבאו לתמוך בנו, להאיץ את קצב ההתקדמות שלנו, לחבר אותנו לשפע, להעצים את המימוש שלנו, לאפשר לנו חווית חיים שמחה, שלווה, בתחושה של אחדות וחיבור לכל בני האדם ולכדור הארץ.

מה אנחנו צריכים לעשות כדי להיות שם? להסכים לשחרר קשרים קרמתיים שמושכים אותנו למטה, שמאיטים את הקצב שלנו, שממקדים את תשומת הלב שלנו בקושי וחוסר במקום במימוש ובשפע.

זה לא אומר שכולנו צריכים לחוות פרידות מאנשים בחיינו. אם האדם הקרוב לנו יכול ובשל לעשות את השינוי התפיסתי הזה יחד איתנו ולעבור במודעות מחוויה של סבל לחוויה של קלות, אז ייתכן ואפשר יהיה להמשיך את הקשר הזה ומעתה להתנהל בו אחרת. אם האדם האחר אינו מבשיל בקצב שלנו, קרוב לוודאי שהגיע הזמן לשחרר ולהמשיך הלאה.

בתדר השפע אין היאחזות, כיוון שקיימת האמונה שתמיד היקום ידאג לצרכיי כמו גם לצרכיי האחר. מהמקום הזה של אמונה אנחנו יכולים לשחרר. העידן החדש הוא עידן בו החוויה הארצית על פני כדור הארץ משתכללת ו'גן העדן' של המימד הרוחני שמעלינו יורד ומתקרב אלינו, מאפשר לנו לחוות חיים ארציים משוללי סבל וכאב. אשליית ההיפרדות של החיים הארציים נסדקת ואנחנו מבינים שאנחנו לא לבד ופרידה היא רק אשלייה. אנחנו כל הזמן מחוברים.

בקרוב ארחיב קצת יותר על אופי המפגשים הנשמתיים החדשים אך בינתיים זוהי הזדמנות בשבילכם להתבונן על הבחירות שאתם עושים. כל בחירה ובחירה בכל רגע נתון מחברת אתכם למרחב של חוסר או למרחב של שפע. אם תסכימו להיות כנים עם עצמכם אתם תדעו להבחין.

התחילו לעשות בחירה מודעת בתדר השפע ולאט לאט תבחינו שהיקום מזמן לחייכם דברים נפלאים.

קרן סרדס – ייעוץ רוחני ואימון אישי

050-4898408

417 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page