top of page

טיהור הבית עם קטורת


כולנו מכירים סוגים שונים של קטורת. חלקנו מתחברים לריח, חלקנו לא כ"כ אוהבים... אבל לקטורת יש תכלית מאוד מיוחדת. יש לה ערך רב מאוד כשמדובר ביכולת טיהור של מרחבים. הטריק הוא לדעת לבחור קטורת איכותית והכי חשוב: ללמוד איך להשתמש בה.

השימוש בקטורת מסוגים שונים הוא נפוץ בקרב הרבה מאוד תרבויות ודתות שונות. לעשן יש יכולת לטהר אנרגיה; הוא לוכד את חלקיקי האנרגיה ונושא אותם איתו. חשוב לבחור איזו תמצית או צמח אנחנו בוחרים לשרוף כיוון שבאיכות הצמח מצויה איכות הטיהור.

אנחנו יכולים להשתמש גם בשריפת הצמח עצמו, כמו למשל עלי מרווה, או עץ ה-Palo Santo שמקורו בדרום אמריקה וחתיכות העץ עצמן נשרפות. גם סוגי שרף שונים יכולים לשמש אותנו לטיהור אנרגטי (כמו קופאל ולבונה) וכמובן שישנה גם האפשרות של קטורת שנעשית בתהליך של מיצוי תמציות הצמח וגלגולן על מקל במבוק בצורה קלה לשריפה.

רוב הקטורות שהכי זול וקל למצוא בחנויות הן קטורות זולות, להן מוסיפים תמציות ריח שונות ונמכרות כאביזר 'אווירה'. הרבה פעמים הריח של התוצר הסופי לא נעים כלל, כיוון שתהליך הייצור הוא מלאכותי וחסכוני בעלויות. לקטורת מסוג כזה, אין יתרונות כלל וכלל מעבר לריח אם הוא לטעמכם.

קטורת בעלת ערך מוסף היא קטורת אשר מופקת בתהליך טבעי בשימוש בתמציות טהורות ויתרון גדול יותר יש לקטורות שמופקות מצמחים אשר להם תכונות טיהור טבעיות כמו למשל: סנדלווד, לבנדר, מרווה, לענה, קופאל, לבונה ועוד.

למה זה חשוב לטהר את הבית?

מכירים את זה שאתם נכנסים למקום או בית של מישהו וממש לא נעים לכם שם, אתם ממש רוצים ללכת? בדרך כלל זה מאפיין מבנים סגורים וציבוריים שיש בהם תנועה של הרבה אנשים. כל אחד משאיר אחריו שובל אנרגטי ואתם נכנסים לבליל של אנרגיות שהן לא שלכם ונדבקות אליכם. ואז אתם יוצאים מהבנק או הסופר או העירייה או כל מקום אחר ומצב הרוח שלכם נהייה ירוד. ולא ברור לכם כלל למה. מרגיש מוכר? דוגמה נוספת היא שאתם יושבים עם מישהו שחווה איזושהי סערה רגשית וזה משפיע עליכם למשך כל היום. אם זה מישהו כועס אתם נהיים קצת כועסים, אם זה מישהו עצוב אתם נהיים קצת מדוכדכים, אם זה מישהו כבוי אתם הופכים קצת כבויים... וכך במהלך כל היום אנחנו אוספים אנרגיות של אנשים ומקומות ומביאים אותה איתנו הביתה. מיותר לציין, שגם אנשים שמגיעים לבקר אותנו בביתנו משאירים שובל אנרגטי כך שהבית בוודאי זקוק לניקוי אנרגטי תקופתי אם לא יומי.

חשוב, חשוב, חשוב!!!! שננקה את האנרגיות שהן לא שלנו ודבקו בנו. כל אנרגיה שלילית, נמוכה, כל מה שאינו נחוץ לנו ואינו משרת אותנו חשוב שננקה מהמרחב שלנו!

אז פיתחו חלון (כדי שיהיה לאנרגיה לאן לצאת) תדליקו קטורת, החזיקו אותה ביד והניעו את היד בתנועה סיבובית נגד כיוון השעון ובקשו: לנקות את כל האנרגיה השלילית מהמרחב הזה, כל האנרגיה שאינה שלי ודבקה בי וכל מה שאינו משרת אותי או את טובתי הנעלה אני מבקשת לנקות ולשלוח מכאן אל האור. חשוב לשלוח אל האור שם כל האנרגיה השלילית מותמרת באנרגיה של אור.

חזרו על כך כמה פעמים ולאחר מכן הניחו לקטורת להמשיך ולבעור להשלמת התהליך.

גם אם אתם סקפטיים אני ממליצה לנסות לכמה ימים את הטיהור הזה. אין לכם מושג כמה אנרגיה של אחרים אתם סוחבים איתכם. רצוי לחזור על התהליך כל יום כדי לנקות מעליכם את כל האנרגיה שאספתם במהלך היום ואת החדר שאתם שוהים בו הכי הרבה בבית. אני מבטיחה לכם שתרגישו בשיפור מיידי במצב הרוח!!

פאלו סנטו, קופאל ולבונה (קטורת שרף) באיכות גבוהה מאוד- ניתן למצוא באתר של יונתן מאיר קמחי שמייבא אותן ישירות מדרום אמריקה.

http://www.kod-esh.com/

סנדלווד טבעי ואיכותי בעבודת יד הישר מהודו ניתן למצוא בסטודיו ליוגה של מאיה גרוס בת"א : http://www.ashtangayoga.co.il/

רוצים ללמוד עוד על ריפוי אנרגטי והעולם הרוחני?

ב-24.4.18 מחזור מוסף של קורס תקשור - מסע הנשמה יוצא לדרך.

את כל הפרטים תוכלו למצוא בקישור:

1,837 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page