top of page

על עין הרע, קללות וכישופים


אנשים פונים אליי לא מעט בטענה או בחשש שיש עליהם איזו קללה, עין הרע, או סוג כלשהו של אנרגיה שלילית שמופנית כלפיהם. אני לרוב מפנה למטפלות אחרות או מסבירה שזה תחום שאני לא מתעסקת בו אבל היום אני רוצה להסביר למה כשמדברים איתי על עין הרע, אני ממהרת להעביר את זה הלאה.

זה לא שאני לא מאמינה שמישהו רוצה ברעתכם... בואו נהייה ריאלים, זו הרי תכונה מאוד אנושית לרצות להאשים אחרים בכל הצרות שלנו ובמקרים קיצוניים גם לשנוא ולקלל את אותם "אחראים" למר גורלנו ואם להיות כנים כולנו עושים את זה ברמה כזו או אחרת במודע או שלא במודע. יחד עם זאת, הפוקוס שלי כאדם וכמטפלת הוא לא על אותם אנשים שרוצים ברעתכם. אצלי בחדר הטיפולים הם לא יקבלו מקום. מי שיקבל מקום ואת אור הזרקורים זה אתם ורק אתם.

מתי קללה או כישוף יכולים לגעת בנו ולהשפיע עלינו?

התשובה היא: כשאנחנו חלשים. כאשר הספק והאשמה מכרסמים בנו, כשאנחנו מאמינים שבאיזשהו מקום היינו 'לא בסדר', כשהביטחון ותחושת הערך העצמי שלנו נמוכים – אז אנחנו נותנים תוקף לאנרגיה השלילית שמופנית כלפינו.

כאשר אתם חוששים שיש עליכם עין הרע בתחום מסויים בחיים, התייחסו לכך כאל קריאה לחזק את אותו התחום בחייכם. הפוקוס שלכם צריך להיות בבדיקה איך אתם מרגישים בתחום הזה.

האם אתם מרגישים שאתם ראויים להצלחה? האם אתם מרגישים שמגיע לכם?

מספיק שיש בכם קמצוץ קטן של ספק או היסוס, אותו ספק הופך להיות רצפטור לאנרגיה שלילית. ההתמקדות בהסרת הכוונה השלילית של אחרים כלפינו היא מלחמה אבודה בעיני כיוון שתמיד תהייה אנרגיה כזאת. הפוקוס שלי בעבודה איתכם יהיה לחזק אתכם ולהעלים את אותם רצפטורים שקושרים אליהם אנרגיה שלילית מהסביבה וזה משהו שלא נעשה רק ברמה האנרגטית אלא גם ברמה המחשבתית ובעבודה על מערכת האמונות שלכם.

תחשבו רגע על מדינת ישראל אל מול כל המדינות השכנות העויינות בשנים הראשונות להקמתה. אם הצבא שלנו היה מתמקד בהתקפת כל צבא אחר שרוצה ברעתו הוא היה מכלה מהר מאוד את המשאבים שלו. החוזק והעוצמה של מדינת ישראל הגיע מכך שבשנים הראשונות הושקע מאמץ אדיר בחיזוק הצבא וגבולות המדינה כך שבמצבי התקפה, כמו במלחמת כיפור וששת הימים למשל, היה לצבא את הכוח הדרוש להתגונן בצורה יעילה ואף מעוררת התפעלות.

אנרגיה שלילית יכולה לפגוע בנו רק כאשר אנחנו פותחים לה פתח להכנס.

ואיך אנחנו עושים את זה?

אנחנו ממעיטים בערך עצמנו, מאשימים את עצמנו, מרגישים שאנחנו לא ראויים ולא מגיע לנו, מרגישים שאנחנו קורבן... דפוסי המחשבה האלו מייצרים אמונה לפיה לאחרים יש כוח ולשליטה על חיי ואילו אני חסרת אונים ונתונה לחסדיהם.

אז זה לא שאני לא מאמינה בעין הרע או בקיומן של כוונות זדוניות אך הגישה הטיפולית/אימונית שלי היא לעבוד עם שומר הסף של המערכת האנרגטית שלכם וזה אתם. אני תמיד אתעסק בכם; בחוזקות שלכם וביכולות שלכם, במסע הנשמתי שלכם, בניקוי טראומות או בחולשות שהבאתם מחיים קודמים, בתיקון שהנשמה שלכם מבקשת לעבור, בחיזוק הערך העצמי שלכם, בדיוק הדרך שלכם על פי מה שהנשמה מבקשת לחוות, באהבה שלכם לעצמכם וביכולת שלכם להכיל את אהבת הבריאה ולאפשר לה להשתקף מכם החוצה.

לכן אני אומרת, כאשר אתם מרגישים מותקפים אנרגטית התמקדו בלחזק את חומת המגן האנרגטית שלכם, העבירו את הפוקוס פנימה אל בדק הבית הפנימי שלכם. האם אתם נותנים תוקף לאנרגיה הזאת? האם אתם מפנים לה מקום? האם אתם נותנים לה כוח?

תמיד יהיו אנשים שיקנאו בכם, שלא יאהבו אתכם וכן, גם אנשים שירצו ברעתכם. זהו טבעו של עולם. אבל תחשבו רגע על כל האנשים שהצליחו בגדול בחיים האלה, האם לא היו אנשים לאורך הדרך שרצו ברעתם או קינאו בהצלחותיהם? ברור שכן. ככל שאתם גדולים ומוכרים יותר אתם בין היתר גם יותר חשופים לאנרגיה שלילית כזאת. אם זה יעצור אתכם או לא – זה כבר תלוי רק בכם.

קרן סרדס - ייעוץ רוחני ואימון אישי

050-4898408

488 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page