top of page

ציד המכשפות


שמתם לב לכך שיש יותר נשים שעוסקות בריפוי ותקשור מאשר גברים?

הרי כבני אנוש יש לנו בדיוק את אותן יכולות וכבר פגשתי גברים מאוד מוכשרים בתחום וגם למדתי מכמה כאלו, אז איך בכל זאת מספר הנשים שמגיעות לסדנאות ולקורסים בתחום עולה בצורה ניכרת על מספר הגברים?

אז כמובן שיכולים להיות כמה הסברים שמומחים מתחום הסוציולוגיה ולימודי מגדר יוכלו להסביר לכם אבל ממני היום תקבלו את ההסבר הקרמתי, הנשמתי.

לאורך ההיסטוריה האנושית, ככל שמוסדות הדת ובמיוחד הכנסייה הקתולית התחזקו הם ראו איום בכל גילוי של דוקטרינות ריפוי שונות שעלולות היו להתנגש עם השקפות העולם הנחרצות של מוסדות הדת. עד אז העיסוק בתחומי ריפוי אלטרנטיביים לא היה כלל מיגדרי וניתן היה למצוא הילרים ומרפאים משני המינים בתרבויות שונות ומגוונות, אולם מעשי הרדיפה של השלטון הדתי-פטריאכלי שהגיע לשיאו במאה ה-16 וה-17, הופנו בעיקר כלפי נשים ועל כן תקופה זו ידועה בכינויה המפורסם 'ציד המכשפות'.

הכנסייה החליטה למגר בנחישות את התופעה של עיסוק בשיטות ריפוי אלטרנטיביות והדרך הכי קלה לעשות את זה היתה על ידי רדיפתו של המין החלש. נשים הואשמו בכך שהן נופלות בקלות לפיתויי השטן והופכות להיות נתינות שלו. בנוסף, קמה הכנסייה נגד נשים מיילדות אשר מטרתן עיסוקן העיקרית היתה להקל על כאב ומצוקת הלידה. הכנסייה האמינה שנשים נועדו לסבול בלידתן וזהו עונשן על חטאה של חוה בגן עדן ובכך שהמיילדות עוזרות להקל בכאב הלידה הן מפרות את גזר הדין שניתן מלמעלה.

נשמות רבות עלו על המוקד, עונו, נשרפו ונתלו בשל עיסוקן במקצועות הריפוי הלא-קונבנציונליים וכל זאת כתוצאה ממשטר עריץ, מיושן בתפיסותיו, נוקשה ואחוז פחד.

ואיך כל זה קשור אלינו היום?

מי שעוקב אחרי יודע שאני מרבה לדבר על תיקונים קרמתיים שהנשמה מבקשת לעבור בחיים האלה.

כל נשמה בוחרת לפני כניסתה לעולם את התיקונים אותם היא מבקשת לממש בתחומים שונים בחיים. התיקונים הם בעיקרם מצבים שבהם הנשמה ספגה טראומה גדולה בחיים קודמים ולא התאפשר לה שם להציל את עצמה או לרפא את הפצע שנחרט בלבה.

בחיים הנוכחיים הנשמה מבקשת לעבור ריפוי. הריפוי של הרבה נשמות בעידן הזה הוא החזרה לעיסוק בתחומי ריפוי אלטרנטיביים ופחות קונבנציונליים. העידן הנוכחי, המכונה גם העידן החדש, הוא עידן שבו כל העיסוק בשיטות ריפוי רוחניות וטבעיות חוזר להיות לגיטימי ונשמות רבות חוזרות בהתרגשות רבה לעיסוק שהנשמה שלהן כה משתוקקת אליו.

התחושה שמתודות הטיפול האלו אינן מקובלות עדיין הולכת איתנו וזוהי תזכורת לנשמה שהיא עוסקת במשהו שהוא לא ממש מקובל ולא מספיק ממוסד. הנטייה שלנו בתחילת הדרך היא אפילו להסתיר את העניין שלנו או הלימודים של תחומים אזוטריים כאלה. (אני למשל נתקלת באנשים שמבקשים שלא אשתמש בשם שלהם בהמלצה או שלא אצלם אותם בסדנאות וגם שלא אציין בקבלה שאני נותנת את סוג השירות שניתן).

אנחנו עדיין אפופי בושה ופחד שהעולם יידע שאנחנו מתעניינים בתחומים האלה וזה בסדר גמור. זה מה שהנשמה מבקשת להזכיר לנו, שהעיסוק הזה הוא פחות לגיטימי ופה התיקון שלנו – לצאת נגד הקיבעון החברתי ולהעיז להיפתח אל התחומים שהנשמה שלנו נמשכת אליהם ו"לצאת מארון המכשפות".

הנשמה תמיד בוחרת לחולל תיקון בנסיבות שמאפשרות לה להרגיש בטוחה. העידן הזה הוא בטוח כיוון שהוא עידן של התחזקות והעצמה נשית, עידן שבו לגיטימי לנו להיות מי שאנחנו ובעיקר עידן שבו יש לנו את 'אחוות הביחד' שמחזקת אותנו כקבוצה שמגנה ושומרת על חברותיה. הנשמות שבחרו לעשות את התיקון הזה עכשיו בחרו בכך כי לראשונה בהיסטוריה קיימת לגיטימציה לחיות בעוצמה נשית וחופש להשתחרר מכבלי מוסדות החברה הפטריאכלית והדתית.

אך התיקון הגלובלי האמיתי שלנו ברמה האנושית אינו נוגע רק לחזרתן של אחיותינו הנשים לעסוק בתחום הריפוי הרוחני אלא גם אחינו הגברים. הגיעה העת להפיל את חומות ההפרדה בין המינים ולחזור להיות פרטנרים, שותפים שווים ולחלוק תפקידים וייעודים משותפים.

נשים לא צריכות לפחד יותר לעסוק בתחומי ריפוי "אזוטריים" וגברים לא צריכים להתבייש בכך שהם מגלים עניין בתחומים האלו. הגיע זמן לריפוי בין המינים, הגיע העת לגרש את הפחד, הגיע העת שלנו לזרוח באור האמיתי שלנו.

העולם מלא היום בטכניקות ריפוי שונות ומגוונות. כל נשמה בוחרת את הכלי והמורה שהכי מדברים אליה. בסופו של דבר כל הדוקטרינות מתחברות לאותו המקור, רק הכלי או הערוץ הם שונים.

אז אם אתם חשים קריאה פנימית להפתח לתחומי ריפוי, חיזוי/קריאה או ייעוץ שונים חשוב שתעשו זאת. לאו דווקא כדי לחזור ולעסוק בכך אלא קודם כל כי זה מותר ואפשרי והנשמה שלכם מבקשת מכם את הלגיטימציה הזאת.

ואם אתם מתחברים ללימוד שאני מעבירה אתם מוזמנים באהבה להצטרף לקורס התקשור הקרוב שייפתח ב-20.1.

את הפרטים תוכלו למצוא בקישור:

917 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page