top of page

שער האריה - שער של טרנספומציה ושינוי


האריה מזמין אתכם לעבור דרך שער הטרנספורמציה שלו ובתקשור הבא המדריכים מסבירים את מהות השער:

"השער שנפתח ב-8.8.17 הוא שער חזק ועוצמתי לשינוי וטרנספורמציה בחייכם. ההשפעה שלו היא חזקה מאוד ונוגעת בכל אחד ואחת מכם, אך הבחירה אם לחוות את השינוי כחיובי או שלילי היא בידיים שלכם.

כאשר אתם עוברים בפאסיביות דרך השער הזה אתם מאפשרים לרוח השינוי הזאת לשאת אותכם לאן שהיא מוצאת לנכון אולם אם אתם עוברים בשער הזה כמאסטרים של חייכם אתם לוקחים חלק פעיל בבריאת העתיד של חייכם.

הזמן הוא זמן שינוי וכדור הארץ נערך לשינוי הזה כבר הרבה זמן. השער הנוכחי שאתם חווים מגיע לאחר תקופה ארוכה בה נשלחים אליכם אנרגיות ותדרים חדשים של שינוי, תדרים של מעבר מהמימד השלישי למימד החמישי. שער האריה הוא עוד אבן דרך במסלול שמוביל אתכם לעידן בו אתם הופכים להיות המאסטרים של חייכם.

אתם נתונים כרגע בעומקו של השבר בין העולם הישן לעולם החדש. הגיע הזמן לחבר בין שמים וארץ, הגיע הזמן לחיות על הפלנטה הזאת לא כקורבנות של החיים אלא כמאסטרים וכשותפים מלאים לבריאת מציאות חייכם.

האנרגיות הן עוצמתיות וסוחפות והנשמות עומדות בפני בחירה מכריעה: מי ממשיך לחיות על פי חוקי המימד השלישי ומי מצטרף לשינוי העוצמתי של המימד החמישי. העולם הישן מבוסס על חוקים של פחד, תודעת חוסר, נפרדות ובדידות. העולם החדש הוא עולם של בריאת מציאות, תודעת שפע ואחדות.

אנו מזכירים לכם שאתם נמצאים בעיצומו של השבר. העולם הישן שלכם נהרס והוא נלחם בכל כוחו כדי לשרוד את השינוי הזה לכן כבר מזה כמה שנים אתם מתמודדים עם הרבה מאוד קשיים על הכדור שלכם: מלחמות, משברים אקולוגיים, מחלות... העולם הישן מתמוטט, הוא לא יוכל להחזיק את עצמו לאורך זמן, הוא מפורר את עצמו.

העולם החדש קורא לכם לחיות חיים אחרים. במהלך שני העשורים האחרונים אנחנו חושפים בפניכם לאט לאט את הידע החדש ושולחים לכם תדרים של האנרגיה החדשה אשר עוזרים לכם להטמיע את השינוי לאט לאט בתאי גופכם. לכל נשמה יש את הבחירה אם להמשיך לדבוק בחוקי העולם הישן או אם להצטרף אל התדר של העולם החדש ומי שבוחר להצטרף עובר תהליך של טרנספורמציה במהלכו הוא משיל מעליו את תודעת העולם הישן ועובר תהליך של הטמעת האנרגיה החדשה. כל נשמה בוחרת אם להצמד אל חוקי העולם הישן והמוכר ולהתפתח מתוך סבל ומשבר או אם לעשות את הקפיצה אל עבר מציאות שבה ההתפתחות שלכם נעשית מתוך קלות, מימוש, חיבור, אהבה עצמית ואהבת האחר.

התהליך הזה החל לפני כעשרים שנה ונמצא כרגע בעיצומו. שער האריה הוא שער משמעותי מאוד בתהליך הזה. השער מזמין אתכם לקחת חלק אקטיבי בתהליך הטרנספורמציה האישי שלכם ובתהליך הטרנספורמציה הקולקטיבי של האנושות. האריה מזמין אתכם לעבור דרך העוצמות שלו: כוח, אסרטיביות, גאווה, אמונה עצמית, מנהיגות, זכאות, נחישות ותעוזה. אנרגיית השער נושאת אתכם בעוצמה קדימה אל עבר עתיד חדש, עתיד של מימוש, אהבה ואחדות."

שער אנרגטי מהווה חלון אל עבר העתיד שאנחנו יוצרים עבור עצמנו. האנרגיות סביב היום הזה הן מאוד חזקות ולכן יש להן השפעה מכריעה על העתיד שאנחנו יוצרים עבור עצמנו. חשוב שניקח זמן לחשוב על המקומות אליהם אנחנו מבקשים להוביל את חיינו ברגע זה ומומלץ ביות רלקיים מדיטציית מגנוט שפע ובריאת מציאות מכל סוג שהוא.

ביום שלישי ה-8.8 בשעה 19.30 אני מקיימת ערב בו אני אעביר את הסבר המדריכים על העידן החדש ומהותם של שערים אנרגטיים ובמהלכו נעבור מדיטצייה מתוקשרת ועוצמתית למעבר דרך השער ליצירת העתיד המיטבי עבור עצמנו.

כל הפרטים בקישור:

1,391 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page