top of page

טיהור קריסטלים


הרבה אנשים שואלים אותי על טיהור קריסטלים לכן החלטתי לתת לכם היום כמה דגשים לטיפול נכון בקריסטלים שאתם קונים.

קריסטלים הם מחצב מינרלי טבעי בעל אופי אנרגטי מאוד חזק. הם מגיעים ממעמקי האדמה במקומות בהם האדמה היא פראית. מאחר ויש להם יכולות גבוהות לספוג ולהפיץ אנרגיה הם נושאים את המטען האנרגטי של המקום ממנו באו בשילוב עם התכונות הטבעיות שלהם. רוב האנשים שמעוניינים לאמץ את תכונות הקריסטל מחזיקים בבית או עונדים עליהם קריסטלים שונים.

אך לפני שאנחנו מכניסים למרחב הקרוב שלנו קריסטלים שונים חשוב שנבין שלקריסטל יש יכולת לספוג ולהפיץ כל אנרגיה שנמצאת בסביבתו – זה אומר אנרגיה חיובית אך גם שלילית.

כשהקריסטל יוצא ממעמקי האדמה הוא במצב הכי טהור שיש (בהנחה והאדמה היא פראית ואינה מזוהמת). אולם בתהליך של הניפוי, הניקוי וההובלה של הקריסטל עד שהוא מגיע לחנות בה הוא נמכר הקריסטל מחליף הרבה ידיים והרבה סביבות עבודה ובדרך הוא קולט את כל האנרגיה של המקומות והאנשים שהוא עבר בדרך.

זאת אומרת שהמטען האנרגטי שלו כשהוא מגיע אליכם הוא נמוך מאוד.

לכן, הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות עם הקריסטל לפני שאתם מכניסים אותו למרחב שלכם זה לטהר אותו מכל האנרגיה שאסף בדרך.

אז הנה לכם כמה טכניקות לטיהור:

*רק חשוב להדגיש שתוך כדי יישום כל אחת מהטכניקות יש לשים כוונה ולקיים מעין תפילה קטנה של בקשה לטיהור הקריסטל. משהו בנוסח: "אני מבקשת לטהר את הקריסטל הזה מכל סוג של אנרגיה שלילית, אנרגיה של מקומות או של אנשים אחרים ולהעצים בו את האנרגיה הטבעית ואת התכונות הייחודיות לו" וניתן לחזור על המשפט או הבקשה כמו מנטרה בזמן הטיהור.

מי מלח – אם הקריסטל הוא בצורתו הגולמית ואין עליו שום מתכות ניתן לשפשף אותו במלח (מלח בישול או כל מלח אחר) ואז לשטוף בקערה עם מים.

אלכוהול – ניתן לטפטף מספר טיפות של כוהל 70% על הקריסטל ולשפשף אותו בין האצבעות עד שהאלכוהול מתנדף לחלוטין.

* את שתי הטכניקות האלו ניתן ליישם רק על קריסטלים שאין עליהם מתכות או תכשיטים.

אור ירח ושמש – בימים של ירח מלא ניתן להניח את הקריסטל על עדן החלון ל-24 שעות בהן יספוג גם מאור ירח וגם מאורה של השמש.

קטורת או עשן מטהר – אם יש לכם קטורת שמיועדת לטיהור כמו סנדלווד, לוונדר, לבונה, מרווה או פאלו סנטו אתם יכולים להדליק את הקטורת ולהקיף בתנועות סיבוביות נגד כיוון השעון את הקריסטל.

אנרגית האור – אם יש לכם נסיון בעבודה אנרגטית מסוג הילינג או רייקי אתם יכולים להזרים אנרגיה של אור וריפוי דרך כפות הידיים ולהפנות אותה אל הקריסטל.

אני נוהגת לטהר את הקריסטלים שלי בכל הטכניקות ולא רק בדרך אחת וחשוב גם לחזור על הטיהור מדי פעם כשאתם מרגישים שיש צורך.

יש משהו בתהליך טיהור הקריסטלים שהוא מאוד מדיטטיבי ומרגיע וזהו לחלוטין סוג של תרגול רוחני אז אם עוד לא טיהרתם את הקריסטלים שלכם – אני מציעה שתגשו אל המלאכה בהקדם!

1,757 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page