top of page

האם התחתנתי עם האדם הנכון?


נישואים שהם בבחירה הנשמתית הם נישואים אשר נבחרו על ידי הנשמה שלנו לפני שנכנסנו לחיים האלה בהסכם משותף בין הנשמות. כשנשמה בוחרת בן זוג היא בוחרת נשמה אשר תאפשר לה לחוות את שיעורי החיים הכי נכונים ומדוייקים להמשך תהליך ההתפתחות שלה.

נישואים שהם בבחירה הנשמתית יכולים הרבה פעמים להיות נישואים שיש בהם תשוקה, אהבה וחיבור אינטימי ותקשורתי, אך לא כל קשרי הנישואים הנשמתיים הם בהכרח הרמוניים ומלאי אהבה. לפעמים השיעור שהנשמה מבקשת ללמוד הוא דווקא שיעור של השתחררות מקשר כובל ומגביל. למשל, אם הנשמה באה מגלגולי חיים קודמים בהם היא חוותה מערכות יחסים כובלות ואפילו אלימות מהם היא לא הצליחה להשתחרר, בגלגול הנוכחי היא יכולה לבחור לעצמה נישואים כובלים כאלה מהם היא תצטרך להשתחרר באיזשהו שלב ובכך לנצח את הפחד שניהל אותה בגלגולים הקודמים. הנשמה מבקשת לעשות תיקון בחיים האלה לחוויות עבר אותן היא לא הצליחה לתקן בזמן אמת. היחלצות מנישואים כובלים כאלה יכולה להיות חוויה מתקנת עבור הנשמה.

בחירה נשמתית היא פוטנציאל שניתן לנו אולם בזמן אמת ניתנה לנו מתנת הבחירה החופשית שאומרת שאנחנו יכולים לבחור בפוטנציאל הגבוה הזה שנמצא בתכנית הנשמתית שלנו או לעשות בחירה אחרת, ארצית יותר, שמגיעה מההיגיון והשכל ולאו דווקא מצו הנשמה.

בחדר הייעוצים שלי אני פוגשת הרבה נשים שהתחתנו מתוך בחירה ארצית ולא נשמתית. זה בעצם אומר שבזמן הבחירה הן סטו באופן מסויים מנתיב החיים המיטבי אותו הנשמה בחרה עבורן ובחרו ללכת בנתיב אחר.

נישואים שהם לא בבחירה הנשמתית יכולים להיות קשים הרבה פעמים, כיוון שבין הנשמות אין מספיק חיבור או היכרות מגלגולים קודמים ולכן ישנה איזו זרות תמידית שלא מאפשרת חיבור מספיק אינטימי שיאפשר להתגבר על הקשיים.

וחשוב להבין שקשיים שנחווים במערכת זוגית כזאת הם לא שיעורים שהנשמה בחרה להתפתח דרכם ולכן אפשר לומר שבני הזוג סובלים בקשר לחינם. הנשמה שלהם אפילו לא מתפתחת דרך הקושי הזה אלא לפעמים אפילו להיפך: התפתחות הנשמה נעצרת כיוון שהיא לא נמצאת בסביבה שמאפשרת לה לעבור את שיעורי החיים המדוייקים לה.

ישנה עוד אפשרות, בה נישואים שהםלא בבחירה הנשמתית יהיו דווקא הרמוניים אבל ישארו ברובד חברי. יכול להיות שברמה הארצית קיימת התאמה בין שני בני הזוג ויכול להיות שזו גם היתה הסיבה הרציונאלית להתחברות ביניהם, אך גם כאן כיוון שאין מספיק חיבור נשמתי (כלומר יחסים קרובים מגלגולים קודמים) הקשר יהיה שותפי/חברי/משפחתי אבל יחסר את התשוקה והסערה הרגשית שיהפכו אותו לרומנטי/זוגי.

ומה קורה עם הילדים?

הרבה פעמים אני שומעת נשים אומרות לי: "לפחות יצאו לי הילדים המהממים שלי מהנישואים האלה. אולי הייתי צריכה להתחתן איתו רק כדי שייצאו לי הילדים האלה”.

אז זהו, שהטיעון הזה הוא לא בהכרח נכון.

נשמות הילדים בוחרות את ההורים אליהם הם יוולדו לפני שהם נכנסים אל העולם. נשמה בדרך כלל בוחרת זוג הורים כיוון שהיא מחוברת מבחינה נשמתית אל שניהם. זאת אומרת שהיא מכירה אותם וכבר התגלגלה איתם בחיים קודמים. אולם כשההורה בוחר להתחתן עם אדם שלא נמצא בתכנית הנשמתית שלו, נשמות הילדים צריכים להחליט עם מי הם הולכים. ילד שנולד לזוג הורים שהחיבור ביניהם הוא לא נשמתי בדרך כלל בוחר באחד ההורים אליו הוא מחובר נשמתית. אל ההורה האחר הוא מתחבר ברמה הארצית אבל החיבור הרגשי שלו בדרך כלל יהיה חזק ומשמעותי יותר להורה, אותו הנשמה מכירה מחיים קודמים ובו הנשמה בחרה כדי לעבור שיעורי חיים משמעותיים.

נשים שהיו אצלי בייעוצים הרבה פעמים העידו שאפשר באופן ברור להרגיש מי מהילדים "שלי" ומי מהם "שלו".

באותה מידה בה הסברתי למעלה שקשיים שנחווה מול בן זוג שהוא לא בבחירה הנשמתית הם קשיים שלא מפתחים אותנו אלא לרוב אפילו מעכבים את ההתפתחות שלנו, כך גם ילד שגדל עם הורה שהוא לא בחיבור הנשמתי עלול לחוות קשיים שלאו דווקא מפתחים אותו אלא אפילו מסיטים אותו ממסלול ההתפתחות שלו שיכול היה להיות קל ופשוט יותר.

אני בטוחה שהפוסט הזה יכול להפיל הרבה אסימונים עבור הרבה אנשים, בין אם זה כבני זוג, כילדים או כהורים.

אני רוצה לשתף שיש לי גם מתייעצים שקשה להם מאוד לקבל מידע כזה. יכול להיות שהם חווים אותו כביקורת או שקשה להם עם המחשבה שהם עשו "טעות", אך חשוב שתבינו שכל המידע שמגיע מההדרכה הרוחנית שלנו, מגיע ממרחב של חמלה ואהבה אין סופית. ההדרכה לא רוצה שנלקה את עצמנו על טעויות עבר. היא פשוט רוצה שנחייה את החיים המיטביים עבורנו בהווה. זה לא אומר שאם קיבלתם מסר שאתם בנישואים הלא נכונים אתם חייבים בהכרח לעזוב. יש לכם את החופש לבחור אם לעזוב או לא אך ללא קשר להחלטה שלכם יש משהו מאוד משחרר במידע הזה - משהו שמאפשר לכם לראות תמונה בהירה יותר של חייכם ולהרגיש את הלב פועם מתוך חיבור לנשמה ולהדרכה הרוחנית. גם אם תחליטו להשאר בנישואים ולא לעזוב תעשו זאת מתוך מצב של פיכחון ומתוך החלטה נחושה שמערכת היחסים הזאת לא הולכת לעכב או לעצור את ההתפתחות שלכם מעתה ואילך.

ומי שבאומץ גדול רוצה להסתכל על מערכת היחסים הזוגית בחייו מוזמן להגיע לייעוץ איתי ועם המדריכים. את הפרטים תוכלו למצוא בקישור:


3,343 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page