top of page

חמישה מיתוסים על תקשור שצריך לנפץ


5 מיתוסים בנוגע לעולם התקשור שצריך לנפץ:

1. תקשור זה מפחיד – זה משפט שאני שומעת הרבה. מהניסיון שלי אני לא מאמינה בכישופים או בעבודה רוחנית שנועדה להזיק לאדם אחר. המדריכים שאני עובדת איתם אינם מעבירים מסרים על אדם ללא רשותו. המרחב הזה הוא מאוד מוגן ומסודר במיוחד אם יודעים לעבוד בו נכון. סיאנס למשל, יכול להפחיד אך מדובר בצורת תקשור נמוכה ולא אמינה, בה נוצר קשר עם ישויות מהעולמות הנמוכים שאין לנו עניין באמת לתקשר איתם. כאשר אתם רוצים לקבל מסרים אמינים אתם צריכים ללמוד לתקשר בדרך בטוחה ומסודרת ואז החוויה אינה מפחידה כלל אלא להפך - אפילו מעצימה.

חשוב גם להבין שלרבים מאיתנו ישנם זכרונות טראומתיים מגלגולים קודמים בהם שילמנו מחיר על כך שעסקנו בתחומי הריפוי האנרגטי שנחשבו למעשי כישוף אסורים ולכן תת-המודע מציף את הפחד למרות שבפועל הפחד כבר לא רלבנטי במציאות העכשווית.


2. מתקשרים שומעים ורואים דברים כל הזמן – כדי לקבל מידע מהימן שניתן לסמוך עליו ולדעת בוודאות שהוא לא מגיע מהמיינד שלנו או מעולמנו הפנימי אנחנו צריכים להכין את עצמנו למצב של תקשור וקבלת מידע. העבודה תמיד נעשית אחרי מדיטציה לשינוי המצב התודעתי והעלאת התדר. תקשור שמגיע במצב תודעתי רגיל הוא לא מספיק נקי ומדוייק. לכולנו יש מתג של On ו-Off, ואם אנחנו משתמשים בו אנחנו מקבלים מסרים רק ברגעים שבהם אנחנו מבקשים. אין לנו רשות לדעת הכל על כל אחד. כשאנחנו עובדים עם הכלי הזה באופן מובנה ונכון אנחנו לא יודעים דברים על אנשים כל הזמן אלא רק כשזה רלבנטי וכאשר ניתנה לנו הרשות וגם אז רק מה שההדרכה של האדם מאפשרת לנו לראות.

3. תקשור זה משהו שנולדים איתו – כולנו נולדים עם היכולת לתקשר. החוש הזה קיים בכל אדם רק אצל כל אחד ברמת מפותחות אחרת. יש אנשים שתקשור בא להם יותר בקלות ויש אנשים שצריכים להתאמץ יותר כדי להצליח לתקשר. כמו כל יכולת או כישור אחרים בחיים, חלקנו נהייה בזה טובים יותר וחלקנו פחות. לפני הרבה עידנים יכולת התקשור היתה מפותחת אצל רוב בני האדם אולם לאט לאט עם ההתרחקות שלנו מן הטבע היכולת הזאת הלכה והודחקה. קירות הבטון של החיים העירוניים והעולם המודרני הרחיקו אותנו מהחיבור לטבע מהרגישות הטבעית שלנו לעולמות שסובבים אותנו, אולם הרגישות הזאת קיימת בכולנו, אנחנו רק צריכים לחזור ולהעיר אותה.

4. תקשור מפריע לנשמות הנפטרים – עם כל הכבוד לנו וליכולות המתפתחות שלנו אין לנו את היכולת להפריע לנשמות הנפטרים ובטח שאין לנו כוחות או יכולות יותר עוצמתיות משיש להם. אנחנו לא יכולים להכריח נשמה להגיע לתקשר איתנו ואני יודעת זאת כיוון שיש נשמות שמאוד רציתי לתקשר איתם במהלך חיי אבל מעולם לא הגיעו לדבר איתי. מאידך, אני יכולה להעיד ממעגלי תקשור וסמינרים של מתקשרים בהם לקחתי חלק שנשמות הנפטרים מגיעות בהתרגשות בניסיון ליצור קשר ולהעביר מסר באמצעותנו. הנשמות רק מחכות להזדמנות להביע את עצמם ולתת לכם סימן שהם עדיין איתכם. כשאתם לא מתרגלים תקשור במדיטציה הם לרוב יצרו איתכם קשר בחלומות מאחר וזהו שער נוסף להתקשרות עבורם.

5. תקשור אסור על פי ההלכה היהודית – מסתבר שלא. רבים מהרבנים שמקבלים אנשים לברכות וריפוי עושים זאת בערוצים של תקשור עם המימדים הגבוהים. בנוסף, אני יכולה להעיד באופן אישי על כך שבמרוצת השנים הגיעו אליי מספר לא מבוטל של מתייעצות ותלמידות דתיות ומהן הבנתי שאין שום דבר מתכני הקורס שמנוגד לתכני הדת היהודית.

תקשור היא בסך הכל טכניקה לפיתוח הרגישות הטבעית שלנו למרחב האנרגטי שסביבנו. ישנה הרבה אינפורמציה שנמצאת בשדה האנרגטי (ההילה) של כל אחד מאיתנו, לכן אם אתם רגישים מספיק אתם יכולים להרגיש הרבה מעבר למילים שנאמרות ביניכם ובין אדם אחר.


לכולנו יש אינטואיציה ברמה זו או אחרת ולפעמים אנחנו מרגישים שמשהו עומד לקרות עוד לפני שזה קורה.

בפועל כולנו מתקשרים גם אם אנחנו לא קוראים לזה כך וההוכחה לכך היא שבהרבה מצבים יש לנו הרבה יותר אינפורמציה על מצבים שונים מחיינו ממה שנאמר לנו או ממה שראינו או שמענו.

אם אתם מרגישים שהייתם רוצים להמשיך ולפתח את היכולת הטבעית שלכם לדעת עוד ולהבין יותר לעומק מצבים שונים בחייכם אתם מוזמנים להצטרף לאחד מקורסי התקשור הנפתחים בשבוע הבא בגרסה מקוונת.

את הפרטים תוכלו למצוא באתר שלי או בקישור כאן למטה:

2,312 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page