top of page

מסע בין גלגולים


לנשמה היו כבר הרבה גלגולי חיים לפני הגלגול הנוכחי. חלק מהגלגולים היו בגוף של גבר, חלק בגוף של אשה, בחלק מהם חוותה הנשמה הצלחות ושגשוג ובחלק מהם היא עברה חוויות של חוסר, קושי והישרדות. בחלק מהגלגולים היתה הנשמה "בצד של הרעים" ובגלגולים אחרים "בצד של הטובים"… הנשמה חוותה חוויות שונות ומגוונות בתהליך ההתפתחות שלה ובין כל גלגול לגלגול היא הגיעה למקום שבו היא נחה ועברה תהליך של עיבוד החוויות שלה ותכנון הגלגול הבא.

התקופה הזאת שבין הגלגולים היא התקופה בה הנשמה היא נטולת גוף וכתוצאה מכך גם נטולת כל המגבלות שמאפיינות את צורת החיים האנושית. במצב הקיומי שבין הגלגולים הנשמה יודעת הכל. מסך השכחה המאפיין את צורת הקיום האנושית מוסר בזמן סיום החיים ואז לתקופה זמנית שתמשך עד הגלגול הבא הנשמה חוזרת למצבה השלם, היודע-כל והרואה את התמונה השלמה.

במצב הזה הנשמה נפגשת עם ההדרכה הרוחנית שלה על מנת לקבל תמיכה בעיבוד כל החוויות שעברה ועזרה בתכנון המשך המסע. ההדרכה הרוחנית מורכבת ממספר ישויות אור גבוהות אשר תפקידן ללוות את הנשמה במסע שלה מגלגול לגלגול. המדריכים עוזרים לנשמה להבין ולעכל את הגלגול שזה עתה הסתיים ולהיערך לגלגול הבא. הם מעין יועצים של הנשמה. אסור להם להתערב בבחירות של הנשמה אך תפקידם להאיר את הדרך, לייעץ ולתמוך. הרכב ההדרכה משתנה מעת לעת בהתאם לצורכי הנשמה וכך ישנם מדריכים שעוזבים וחדשים שמצטרפים.

כאשר הנשמה חוזרת מחדש אל הגוף הפיזי כל אותו מידע שהיה נגיש לה חוזר ונסגר בפניה. היא מגיעה אל גלגול החיים החדש בלי שום זכרון קדום וכך נשכחים ממנה גם המדריכים הרוחניים שליוו אותה בתקופת המעבר שבין הגלגולים.

אך המדריכים לא נעלמים. הם ממשיכים ללוות את הנשמה בגלגול החיים הארצי שלה ויוצרים קשר בדרכים הנגישות להם במסגרת המגבלות הארציות. המדריכים "מדברים" איתנו דרך אינטואיציה, דרך סימנים וגם בחלומות. לכולנו יש חיבור אל ההדרכה הרוחנית שלנו בין אם אנחנו מודעים לכך או לא.

אך אלו מאיתנו אשר שואפים לחיות חיים של מודעות והתפתחות רוחנית יכולים לפתח את התקשורת עם ההדרכה הרוחנית שלהם ובכך לשפר את חווית החיים הארצית היומיומית שלהם.

בעבודה שלי בקליניקה אני מתקשרת עם ההדרכה הרוחנית שלי ושל לקוחותיי. הייעוד שלי הוא לחבר בין אנשים להדרכה הרוחנית שלהם על מנת שיוכלו לדייק את השליחות הארצית שלהם ובכך לחיות חיים שלווים והרמוניים יותר. בפגישות הייעוץ שלי אני הרבה פעמים מקיימת מדיטציה מונחית קצרה בה אני לוקחת את המתייעץ או המתייעצת יחד איתי אל המימדים הגבוהים שם אנחנו פוגשים את ההדרכה הרוחנית שלהם במטרה שיחברו אותנו אל החלקים הגבוהים של הנשמה, יסבירו לנו את מהות המסע הארצי בגלגול הזה וישלחו אנרגיה של ריפוי שתאפשר לאדם המתייעץ לחולל שינויים מהותיים בחייו ולהסיר מחסומים עתיקים. מי שחווה את המדיטציה הזאת יודע שהיא מאוד חזקה ועוצמתית... יש אנשים שחווים סחרחורות, צמרמורות, טיקים או עפעוף בעיניים.

אבל האמת היא שאני לא עושה שם איזה קסם… כל אחד מכם יכול להתחבר אל ההדרכה שלו בעצמו גם ללא תיווך של מתקשר או הילר.

השליחות שלי בגלגול הזה היא להנגיש עבור אנשים את החיבור להדרכה הרוחנית שלהם ולחלקים הגבוהים של הנשמה שלהם. אני עושה את זה בפגישות הייעוץ הפרטיות, בהן אני מתווכת את ההדרכה עבור אנשים, אך במסגרת ההתחייבות שלי אל המדריכים אני גם מלמדת אנשים איך לקיים חיבור ישיר עם ההדרכה הפרטית שלהם. כל הסדנאות שאני מעבירה, בכל נושא שלא יהיו, תמיד ינגישו את החיבור אל ההדרכה הרוחנית. ההתחייבות שלקחתי על עצמי בגלגול הזה היא ללמד כמה שיותר אנשים לחיות חיים מתוך ערות ומודעות ולהכשיר אותם לחיים בעידן הרוחני החדש שהולך ומתהווה בשנים הנוכחיות על כדור הארץ.

מי שמתחבר לתדר שלי, למילים ולאינפורמציה שעוברת דרכי מוזמן באהבה להגיע לאחד מהאירועים הקרובים בהם אני אעביר את הידע שלי בכל מה שקשור לחיבור רוחני גבוה אל ההדרכה הרוחנית.

האירוע הראשון הוא ערב חד פעמי של סדנת תקשור עם מדריכים שיתקיים ב-26.9 ובו אלמד כל מה שאני יודעת על ההדרכה הרוחנית ואלמד אתכם דרכים שונות של חיבור אל ההדרכה כדי לקבל מהם מסרים של הכוונה וריפוי.

האירוע השני הוא בעצם סדרה של מפגשים במסגרת קורס התקשור שייפתח ב-24.10. בקורס אני מעמיקה בידע שקשור במסע הנשמה בין הגלגולים ושם יהיו כלים שונים ומגוונים לפיתוח יכולות התקשור.

* היו אנשים ששאלו אם הסדנה היא מבוא לקורס או טעימה ולכן חשוב לי לציין שהסדנה עומדת בפני עצמה ללא קשר לקורס! הקןרס המלא לא מתאים לכל אחד ולכן יצרתי סדנה שיכולה להעביר ידע פרקטי ושימושי למי שלא בהכרח ירצה לקחת קורס שלם בנושא.

גם המדיטציות שיועברו בה יהיו שונות מהחומר הנלמד בקורס על הדרכה רוחנית.

אם אתם מרגישים שמקומכם איתנו בסדנה הקרובה או בקורס הבא היכנסו לקישורים שבפוסט הפייסבוק למעלה וצרו איתי קשר להרשמה.

מצפה בהתרגשות לפגוש אתכם!

987 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page